Trevligt Sällskap

Vad rolig denna kväll blev. Först kom Jeanette och hennes underbara lilla Martin. Han är så otroligt söt och supergo. Strax efter kom Mia och Stefan med sin Tove. "Minst lika söt som Martin"

Blev  mycket baby prat för tjejerna medan jag och Stefan fick fixa grillandet. Bella hade köpt lammfärs som var upp knodad på ett grillspett, var faktist gott.

Sedan spelade vi Med andra Ord och det blev tjejerna mot killarna. Själv klart tog killarna hem segern ;)

Efter det blev det bara massa små prat om förstårs barn och andra ämnen som man diskuterar som " vuxna" människor..



Tidiagre på dagen gjorde jag och syrran Nolia, jag passade på att anmäla mig som blodgivare, nått jag pratat om nu i 5-6 år typ. så var väl på tiden att få tummen ur och fixa det. Sen gick vi mest runt och försökte hitta saker att få, fick några disktrasor, ett stress hjärta, pennor och ett äpple. Passade på att köpa lite färgglada strumpor, 12 par för 100 kr. Helt okey pris tycker jag.


Imorn ska jag och J ut och kajaka ute i Holmsund. Ska bli otroligt skoj och skönt att komma ut i naturen. Skulle bli bra väder så de kommer bli nice!

Bilder kommer imorn!


Just de: har blivigt erbjuden att åka till Turkiet för att något jag alltid drömt om att göra.. Att åka dit och bli hockeyproffs.. Inte illa va! Ankara Sportclub hette klubben som ville ha mig och en till hockeypolare dit. 150 dollar / match man spelade. fritt boende och fri dit och hemresa. Skulle vara från i slutet av Augusti till slutet av Mars.

Hade vart häftigt men det ligger lite fel i tiden just nu. Med ett jobb jag trivs otroligt bra på och ett bröllop som hägrar så behövs jag nog här hemma. Men hade pengarna vart lite bättre hade det kanske vart ett altenativ,, Men nu blir det Lanza som gäller och tagga för is med dem i September.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0